Reacties
Reacties 101 - 150 van 174
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| RR | Hi, geloof graag dat het een supervakantie was. We… | 22 mrt. '13 |
| Monica vab dijk | Hoi sjak en kev geniet nog even van jullie laatste… | 21 mrt. '13 |
| FRED & JANNIE | Sjak en Kevin Van harte gefeliciteerd. Maak de laatste… | 21 mrt. '13 |
| Peter | Gefeliciteerd JAC. Goede reis terug. | 21 mrt. '13 |
| Ria v.d. B. | Hallo Jacq en Kevin. Ik heb jullie vannacht via de… | 21 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Goedemorgen kanhers. Jacq, via een smsje hebben wij… | 21 mrt. '13 |
| Annemieke Zaal | Lieve Jacq.! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!… | 21 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Ja, ja jullie hebben nu het juiste ritme gevonden.… | 20 mrt. '13 |
| RR | Zusje, stress nou eens niet zo! Gewoon relaxen...… | 19 mrt. '13 |
| Ria v.d. B. | Lieverds, Ik sluit mij volledig aan bij het advies… | 19 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Gun jezelf nog enige rust nu het nog kan. Volgende… | 19 mrt. '13 |
| RR | Kef, ik ben in augustus jarig ;-) | 18 mrt. '13 |
| RR | Jezus man.... Niet normaal zo mooi daar! Bijna net… | 18 mrt. '13 |
| Monica vab dijk | Dat is nog eens een verjaardags kado sjak lief hoor… | 18 mrt. '13 |
| Peter | Nou daar komen jullie wel tot rust. Mooi | 18 mrt. '13 |
| Peter | Is dat de badmeester die in het water ligt Lekker… | 18 mrt. '13 |
| Heleen | Ha ha nu weet je dus eindelijk wat de verrassing is,… | 18 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Ook deze keer weer van alles beleefd. Leuk dat jullie… | 17 mrt. '13 |
| Heleen | Het is erg leuk om jullie hele reis op deze manier… | 17 mrt. '13 |
| Joke de Monyé | Ha Jacq en Kevin, Ik lees ook alles hoor...:-) reageer… | 16 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Tot zaterdagmorgen vroeg! Maar voor die tijd zullen… | 16 mrt. '13 |
| Heleen | Toch wel gelijk door naar de voetbal dan hoop ik ;) | 16 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Hallo lieverds. Fijn dat jullie ons even hebben gebeld.… | 16 mrt. '13 |
| Ria v.d. B. | Weer even opnieuw. ER ging iets fout. Maar niet getreurd.… | 16 mrt. '13 |
| Ria v.d. B. | Wat een verhalen weer | 16 mrt. '13 |
| Monica vab dijk | wat ziet het er allemaal mooi uit zeg, en wat een… | 15 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Geweldig wat jullie allemaal zien, dat kunnen we ons… | 15 mrt. '13 |
| Sjef keijzers | Waar dan ook op de troon !!! ha ha Wie is dat erg… | 15 mrt. '13 |
| Sjef keijzers | Hoi Kev en Jacqueline, je verjaardag ben je bij al… | 15 mrt. '13 |
| RR | Wat een supergave dag! Elke keer is het weer genieten… | 14 mrt. '13 |
| Hans arts | Hoi Kev noch gefeliciteerd met je verjaardag wel wat… | 14 mrt. '13 |
| Heleen | Als jullie daar gaan wonen mogen wij dan vakantie… | 14 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Lieverds we hebben enorm genoten van jullie verslag… | 14 mrt. '13 |
| Ria v.d. B. | Hallo vakantiegangers, Het is fijn om te lezen dat… | 13 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Hallo lieverds. We volgen jullie constant en zien… | 13 mrt. '13 |
| Sjak | Foto's volgen nog, internet is hier te traag!… | 13 mrt. '13 |
| RR | Wow, dat ziet er zeker lekker uit!! Hier voor de rest… | 12 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Schitterende foto's en prachtig verhaal. Het… | 12 mrt. '13 |
| Sjak | Iedereen bedankt voor alle reacties! Echt leuk om… | 12 mrt. '13 |
| Marnix | Gelukkig ben je je portie aanwezige drukke mannetjes… | 11 mrt. '13 |
| Heleen | Slaap lekker :) | 11 mrt. '13 |
| Marnix | oh ja, gefeliciteerd f*#ker haha, speciaal een dagje… | 11 mrt. '13 |
| Monica vab dijk | hey kevin gefeliciteerd met je 42ste verjaardag xx | 10 mrt. '13 |
| Peter | kev gefeliciteerd. Maar er een leuk dag van | 10 mrt. '13 |
| Ineke hoft | Hallo Globetrotters, Wat een te gekke vakantie hebben… | 10 mrt. '13 |
| Pa en Ma | Horras vrienden! Erg mooie (bekende) foto's.… | 10 mrt. '13 |
| Anneke | Kevin gefeliciteerd, je schrijft leuke verhalen Sjak.zo… | 10 mrt. '13 |
| FRED & JANNIE | Kevin en Sjak gefeliciteerd met je verjaardag. De… | 10 mrt. '13 |
| Heleen | Gefeliciteerd Kevin :) | 10 mrt. '13 |
| Ria v.d. B. | Goede morgen, Hoera, het is vandaag 42 jaar geleden… | 10 mrt. '13 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Pa en Ma: Wij wensen jullie een schitterende…
- RIA V. D. BARSELAAR: Ik hoop dat jullie een wereld…
- Trudy: Ben reuze benieuwd wat jullie…
- Pa en Ma: Wij wensen jullie een prima…
- Broer: Kickuh die Grizzly, zijn…
Alle reacties »