Reacties

Reacties 101 - 150 van 174

Naam Reactie Datum
RR Hi, geloof graag dat het een supervakantie was. We… 22 mrt. '13
Monica vab dijk Hoi sjak en kev geniet nog even van jullie laatste… 21 mrt. '13
FRED & JANNIE Sjak en Kevin Van harte gefeliciteerd. Maak de laatste… 21 mrt. '13
Peter Gefeliciteerd JAC. Goede reis terug. 21 mrt. '13
Ria v.d. B. Hallo Jacq en Kevin. Ik heb jullie vannacht via de… 21 mrt. '13
Pa en Ma Goedemorgen kanhers. Jacq, via een smsje hebben wij… 21 mrt. '13
Annemieke Zaal Lieve Jacq.! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!… 21 mrt. '13
Pa en Ma Ja, ja jullie hebben nu het juiste ritme gevonden.… 20 mrt. '13
RR Zusje, stress nou eens niet zo! Gewoon relaxen...… 19 mrt. '13
Ria v.d. B. Lieverds, Ik sluit mij volledig aan bij het advies… 19 mrt. '13
Pa en Ma Gun jezelf nog enige rust nu het nog kan. Volgende… 19 mrt. '13
RR Kef, ik ben in augustus jarig ;-) 18 mrt. '13
RR Jezus man.... Niet normaal zo mooi daar! Bijna net… 18 mrt. '13
Monica vab dijk Dat is nog eens een verjaardags kado sjak lief hoor… 18 mrt. '13
Peter Nou daar komen jullie wel tot rust. Mooi 18 mrt. '13
Peter Is dat de badmeester die in het water ligt Lekker… 18 mrt. '13
Heleen Ha ha nu weet je dus eindelijk wat de verrassing is,… 18 mrt. '13
Pa en Ma Ook deze keer weer van alles beleefd. Leuk dat jullie… 17 mrt. '13
Heleen Het is erg leuk om jullie hele reis op deze manier… 17 mrt. '13
Joke de Monyé Ha Jacq en Kevin, Ik lees ook alles hoor...:-) reageer… 16 mrt. '13
Pa en Ma Tot zaterdagmorgen vroeg! Maar voor die tijd zullen… 16 mrt. '13
Heleen Toch wel gelijk door naar de voetbal dan hoop ik ;) 16 mrt. '13
Pa en Ma Hallo lieverds. Fijn dat jullie ons even hebben gebeld.… 16 mrt. '13
Ria v.d. B. Weer even opnieuw. ER ging iets fout. Maar niet getreurd.… 16 mrt. '13
Ria v.d. B. Wat een verhalen weer 16 mrt. '13
Monica vab dijk wat ziet het er allemaal mooi uit zeg, en wat een… 15 mrt. '13
Pa en Ma Geweldig wat jullie allemaal zien, dat kunnen we ons… 15 mrt. '13
Sjef keijzers Waar dan ook op de troon !!! ha ha Wie is dat erg… 15 mrt. '13
Sjef keijzers Hoi Kev en Jacqueline, je verjaardag ben je bij al… 15 mrt. '13
RR Wat een supergave dag! Elke keer is het weer genieten… 14 mrt. '13
Hans arts Hoi Kev noch gefeliciteerd met je verjaardag wel wat… 14 mrt. '13
Heleen Als jullie daar gaan wonen mogen wij dan vakantie… 14 mrt. '13
Pa en Ma Lieverds we hebben enorm genoten van jullie verslag… 14 mrt. '13
Ria v.d. B. Hallo vakantiegangers, Het is fijn om te lezen dat… 13 mrt. '13
Pa en Ma Hallo lieverds. We volgen jullie constant en zien… 13 mrt. '13
Sjak Foto's volgen nog, internet is hier te traag!… 13 mrt. '13
RR Wow, dat ziet er zeker lekker uit!! Hier voor de rest… 12 mrt. '13
Pa en Ma Schitterende foto's en prachtig verhaal. Het… 12 mrt. '13
Sjak Iedereen bedankt voor alle reacties! Echt leuk om… 12 mrt. '13
Marnix Gelukkig ben je je portie aanwezige drukke mannetjes… 11 mrt. '13
Heleen Slaap lekker :) 11 mrt. '13
Marnix oh ja, gefeliciteerd f*#ker haha, speciaal een dagje… 11 mrt. '13
Monica vab dijk hey kevin gefeliciteerd met je 42ste verjaardag xx 10 mrt. '13
Peter kev gefeliciteerd. Maar er een leuk dag van 10 mrt. '13
Ineke hoft Hallo Globetrotters, Wat een te gekke vakantie hebben… 10 mrt. '13
Pa en Ma Horras vrienden! Erg mooie (bekende) foto's.… 10 mrt. '13
Anneke Kevin gefeliciteerd, je schrijft leuke verhalen Sjak.zo… 10 mrt. '13
FRED & JANNIE Kevin en Sjak gefeliciteerd met je verjaardag. De… 10 mrt. '13
Heleen Gefeliciteerd Kevin :) 10 mrt. '13
Ria v.d. B. Goede morgen, Hoera, het is vandaag 42 jaar geleden… 10 mrt. '13

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »