Happy birthday!

21 maart 2013 - Nusa Dua, Indonesië

Donderdag 21 maart, 44 jaar geworden. Mn verjaardag op Bali vieren is toch wel heel bijzonder! De lente begint vandaag, maar daar is in Nederland niet veel van te merken!

Vandaag weer fitness, ontbijt, zwembad, high tea en straks eten. Tja het wordt saai hahah! Het is ook enorm warm en we zijn al behoorlijk verbrand. Helaas worden we morgen om 14.00 uur gehaald  voor onze lange vlucht terug. 17 uur staat in de reispapieren, pfffff!
Maar ik zou het zo weer doen, wat een mooi land is het toch met zulke vriendelijke mensen. Iedereen is hier even aardig, ze maken een praatje of willen met je op de foto. Echt super! Hopelijk kunnen we snel weer terug, want we hebben nog lang niet alles gezien. Ik ga in ieder geval de taal leren, dus wie weet........

1. Annemieke Zaal:
    Lieve Jacq.!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet nog maar even van alles. Wat een reis heb je gemaakt!

Veel plezier vandaag! Veel groetjes van AM, ook aan Kevin!

Tot gauw!
  2. Pa en Ma:
    21 maart 2013
    Goedemorgen kanhers. Jacq, via een smsje hebben wij je al gefeliciteerd (pas 44) maar doen het nog een keer op deze wijze. Maak er weer een fijne dag van ook al omdat het morgen echt definitief is. Maar je moet maar zo denken, niemand neemt je deze fantastische vakantie af!! Wij zien elkaar zaterdagmorgen vroeg op Schiphol volgens het gebruikelijke proces. Ik wacht dan weer op een telefoontje. In ieder geval veel sterkte met de lange vlucht terug en tot ziens!! Groetjes, Pa en Ma. xxxxxxxxx
  3. Ria v.d. B.:
    Hallo Jacq en Kevin.
    Ik heb jullie vannacht via de reisblogger gefeliciteerd. Maar die is teruggekomen. Helaas.
    Via de SMS net een felicitatie van ons allemaal gezonden.
    Dus Jacqueline " van harte gefeliciteerd". Maak er samen nog een mooie dag.
    Ik wens jullie verder een heel goede reis teug.
    Tot gauw in Holland.

Veel liefs, Mama
  4. Peter:
    Gefeliciteerd JAC.
    Goede reis terug.
  5. Jannie:
    Sjak en Kevin
    Van harte gefeliciteerd.
    Maak de laatste paar uurtjes nog extra gezellig.Dat is n mooi einde van jullie reis.
    We hebben t allemaal gevolgd.
  6. Monica vab dijk:
    21 maart 2013
    Hoi sjak en kev geniet nog even van jullie laatste dag en voor morgen een hele goede reis terug.....en sjak nog gefeliciteerd xxxx