Ennak sekali!

20 maart 2013 - Nusa Dua, Indonesië

Woensdag, de tijd vliegt voorbij! Gisteravond toch nog even naar Kuta geweest om te shoppen en wat te eten. Het is daar erg toeristisch zeg, net Koh Samui op Thailand! Ik vind het erg jammer, niks Indonesische sfeer, alleen maar souveniershops, kledingzaken en restaurants. Maar ach, eventjes doorheen geslenterd en toen weer snel naar het ressort. Nog even sms contact met Faisal gehad en toen naar de kamer.

Vandaag weer de fitness in geweest, lekker ontbeten en toen nog even een wandeling langs het strand gemaakt voordat we het zwembad indoken. Het is erg warm en de zon is supersterk!
We hebben net onze high tea gehad en zijn uitgenodigd voor een cocktail in de tuin hier, dus daar gaan we zo naar toe. De foto's van het park volgen verder nog, het is hier echt heel mooi en luxe.
Dus we genieten er met volle teugen van!

Nou, we zijn inmiddels terug van het cocktailfeestje. Leuke mensen uit Libanon ontmoet en gezellig gekletst. Eigenlijk moeten we aan het diner, maar allebei geen honger..... Dan maar een lekkere fruitcockail en daarna richting kamer

1. Pa en Ma:
    20 maart 2013
    Ja, ja jullie hebben nu het juiste ritme gevonden. Lekker uitgerust straks weer de lange reis naar Nederland maken. Wij wensen jullie nog een fijne afsluiting van deze fantastische reis!
    liefs, Pa en Ma