Surprise!

18 maart 2013 - Nusa Dua, Indonesië

5.30 uur, het is zover, we vertrekken naar Bali! Rust en zon, althans dat hopen we. Na het ontbijt komen Faisal en Selamat ons halen. Faisal heeft nog een zakje met eten meegenomen, Martabak, Risoles en een of andere koek. Allemaal nog warm, alleen hebben we net gegeten! We nemen afscheid van beide heren. We beloven ze de foto's toe te sturen en zeggen tot volgende keer, want we komen zeker nog terug!

We nemen het eten  mee naar het vliegveld en vragen ons af of dit wel door de douane heen komt. Maar geen probleem, eten, water, alles mag gewoon mee. Tja en als je dan lang moet wachten krijg je toch trek. Dus om 8.00 uur heb ik dan ook al van alles wat achter mn kiezen en het is zalig! Ach, na de vakantie gaan we weer aan de lijn denken!
We landen na 1 uur op Denpassar, Bali. Helaas kunnen we niemand vinden op de luchthaven die ons naar het hotel brengt, slordig dus! Uiteindelijk een taxi naar het hotel in Sanur, althans dat dacht ik! Kevin geeft aan de taxichauffeur door dat we naar het Nusa Dua Beach Hotel en Spa Resort moeten. Aangezien ik niet meer weet hoe het hotel heet dat ik geboekt heb, ga ik er vanuit dat het dat hotel is. Maar nee, we komen aan in een super luxe hotel, terwijl ik toch een familiehotel had geboekt! Surprise!  Kevin heeft dit geboekt voor mijn verjaardag! Echt geweldig, we moeten inchecken bij een speciale balie voor clubmembers waar we een drankje krijgen en daarna naar onze kamer worden gebracht. Een schitterende kamer met alles erop en eraan, echt om heerlijk uit te rusten.
We verkennen het park en het strand en gaan daarna aan de high tea. Daarna lekker zwemmen. De komende dagen zullen de reisverhalen dus wat korter worden! Maar wie weet gaan we toch nog wat ondernemen......

1. RR:
    18 maart 2013
    Kef, ik ben in augustus jarig ;-)