Japan

19 maart 2019 - Den Haag, Nederland

Nog even paar nachtjes slapen en vertrekken we naar Japan. Superspannend want het schijnt een bijzonder land te zijn. Wij zijn te volgen via Polarsteps waarop we dagelijks iets posten, maar wil je een wat uitgebreider verslag dan moet je ons zeker via dit reisblog blijven volgen. En schrijf gerust een reactie, dat vinden we alleen maar leuk!

Dinsdag de 26ste maart vertrekken we, dus hou je email in de gaten want als het goed is krijg je een mailtje wanneer we wat geschreven hebben.

Hopelijk zien we elkaar nog voordat we vertrekken! Xx

1. Trudy:
    19 maart 2019
    Ben reuze benieuwd wat jullie in Japan gaan beleven. Geniet er samen volop van😀 ik volg jullie op de voet.
  2. RIA V. D. BARSELAAR:
    Ik hoop dat jullie een wereld vakantie gaan hebben. Geniet ervan.
    Wij genieten met jullie mee.
    ❤️❤️
  3. Pa en Ma:
    19 maart 2019
    Wij wensen jullie een schitterende en zeer voorspoedige vakantie in Japan. Geniet van ieder moment!! Heel veel plezier, groeten Pa en Ma.