Toronto here we come!

13 september 2015 - Toronto, Canada

De hele nacht heeft het geregend en het houdt niet op, het komt met bakken uit de lucht. Jammer, maar niks aan te doen. We douchen ons, pakken onze spullen en vertrekken richting Toronto.

Ik vergeet bijna te vertellen dat we gisteravond nog wel heerlijk hebben gegeten in het hoofdgebouw. We hadden een zalige steak met mashed potatoes en gravy. Echt superlekker! Dus we gingen rollend naar bed!

Maar goed, na het uitchecken rijden we naar Toronto. We ontbijten onderweg nog bij onze grote vriend Tim Hortons waar ze die lekkere oatmeal en griekse yoghurt verkopen en rijden dan verder door de stromende regen. Na ongeveer 2 uurtjes rijden komen we aan in Toronto. Wat een megastad zeg, ongelofelijk! Omdat we nog een beetje te vroeg zijn om in te checken in het volgende hotel rijden we gelijk naar het grootste winkelcentrum van Noord-Amerika, Toronto Eaton Centre.

Hier shoppen we de hele middag. Er zijn zo'n 350 winkels en allerlei eetgelegenheden, echt geweldig. Victoria Secrets, Nike, Abercrombie & Fitch, Guess, Lacoste, Hugo Boss, teveel om op te noemen.

Na te hebben geshopped gaan we down under naar the Food Center waar alle restaurants naast elkaar zitten. We kiezen voor een Japans restaurant, waar alles vers wordt gemaakt. Maar de McDonalds, een Grieks restaurant, een Mexicaans restaurant, Subway, Tim Hortons, KFC, een Thais restaurant, Seafood, Sandwichcorner, het zit er allemaal. Bij elkaar zo'n 30 tot 40 verschillende restaurants. Niet normaal toch!

Rond 4 uur hebben we het gezien en rijden we naar het hotel, dat 2 minuten van het winkelcentrum vandaan ligt.

We kunnen kiezen tussen een kamer op de 9e etage of op de 17e etage. Ik kies toch maar voor de 9e etage, dan ben je iets sneller beneden, mocht er iets zijn. Tja, je moet overal rekening mee houden toch ;-)

Om half 7 gaan we toch nog even naar buiten, want we moeten weer gaan avondeten. We gaan het Hardrock Café binnen waar we genieten van een burger en een sandwich met vlees. Dit alles onder het genot van een cocktail en een alcoholvrij drankje voor mij (ivm de antibiotica).

Daarna wandelen we weer naar ons hotel zodat ik ons blog weer even kan bijhouden.

Morgen wordt het "weer" een stuk beter, althans dat hopen we. Zo'n 24 graden, dus dat is lekker. Of dit ook echt het geval is horen jullie morgen weer.

Andere foto's volgen nog. Dure WiFi hier, dus het is even een gedoe om de foto's van mijn telefoon naar mijn pc te krijgen.

Welterusten allemaal xxx

1. Pa en Ma:
    14 september 2015
    Hallo genieters.
    We zien het allemaal voor ons hoe jullie alles beleven. Schitterend. Wij denken alleen dat jullie bij de boeking een klein foutje hebben gemaakt en per ongeluk een kruisje hebben gezet voor "culinaire reis" Het eten spant de bovenkroon. Maar jullie hebben gelijk, alles proeven, alles meemaken. Het ziet er allemaal schitterend uit, zo ook weer dit winkelcentrum. Nog heel veel fijne dagen, dus blijf genieten. Liefs, Pa edn Ma.