Een druilerig Keene....

12 september 2015 - Keene, Canada

Jammer, jammer, jammer, de hele dag regen! We worden om half 9 al wakker met regen en het blijft maar doorgaan. Na het ontbijt besluiten we om toch maar een stadje te gaan bezoeken.

We rijden naar Petersborough en parkeren daar de auto om een beetje rond te lopen. Dit hebben we al heel snel bekeken. In Petersborough wil je namelijk niet dood gevonden worden! Heel veel leegstand en kleine vieze winkeltjes waar we niet eens naar binnen willen. Oftewel, niet de moeite waard!

We halen in een kleine supermarkt nog wat te eten en besluiten maar weer naar ons huisje te rijden. We installeren ons voor de tv en kijken wat films en ik doe wat huiswerk voor mijn nieuwe studie. Ach zo'n dagje is ook wel eens lekker.

Vanavond om 20.00 uur hebben we een tafel gereserveerd in het restaurant en daarna maar weer onze spullen pakken.

Morgen vertrekken we naar Toronto, de grootste stad van Canada. We hebben al gezien dat er veel te bezichtigen valt, dus we hebben er weer zin in. En het weer wordt ook wat beter, dus goede vooruitzichten!

Een fijne zondag allemaal, dikke x van ons!