Terug naar Yogja

2 april 2014 - Yogyakarta, Indonesië

Vandaag dus om 8 uur klaar staan omdat we weer naar Yogja gingen. We waren op tijd hoor! Om half 5 begon vanuit de minaret vlak bij ons een gebed, dus dat was wel prettig en om 7 uur werd deze nog eens vrolijk herhaald. Ach, een eigen wekservice met repeat zullen we maar zeggen. In ieder geval konden we dus op tijd weg!

We bezoeken eerst de bekende Hindoeïstische tempel Prambanan. Natuurlijk moeten we eerst een sarong om voor respect en ik kan je zeggen dat als het om 10 uur in de ochtend al 30 graden is, dit niet echt fijn is! Maar de Prambanan was wel erg mooi om te zien en we hebben dan ook weer mooie foto's geschoten. We hebben trouwens ook veel bekijks van een heleboel schoolkinderen en uiteindelijk wordt er dan toch maar een foto gemaakt. Na het bezoek drinken we nog een colaatje en dan rijden we door naar de bekende winkelstraat Malioboro. Het scheelt dat we Faisal bij ons hebben, want niemand probeert wat aan ons te slijten. Lekker rustig dus! Dan nog even de airco gekoelde shoppingmall in waar Kevin zich te buiten gaat in de Polo winkel en dan vinden we het wel tijd om naar het hotel te gaan. We lunchen nog wat bij een buffetrestaurant en dan arriveren we bij The Hyatt Regency Yogjakarta. Een superluxe golfhotel speciaal voor Kevin! We nemen afscheid van Faisal en Slamet die het voor ons allemaal weer goed hebben geregeld. Na het inchecken maken we een rondje door het resort en daarna installeren we ons bij het zwembad. De foto's spreken voor zich, het is hier top!

Morgen dan echt vroeg op, Kevin gaat golfen om 7 uur, later op de dag wordt toch echt te warm volgens de receptioniste. Hij krijgt gelukkig een caddy van het hotel, dus ik hoef niet te sjouwen!

Iedereen trouwens bedankt voor de leuke reacties, erg leuk om te lezen! Tot morgen! Xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa en Ma:
    2 april 2014
    Ja, wat voor een reactie moeten wij over bijgaand verhaal en foto's geven? Het is weer geweldig wat jullie zien en meemaken. Enkele foto's zijn inderdaad weer heel herkenbaar. Schitterend. Ook vandaag hebben wij weer een mooie zonnige dag en dus absoluut niets te klagen. Wat zal Kef uitzien naar morgen om te gaan golfen. Veel succes, we lezen de resultaten wel met bijbehorende foto's, En jij Jacq zult je absoluut ook niet vervelen. Luitjes alle goeds en blijf genieten!!!! xxx
  2. Heleen:
    2 april 2014
    Weer prachtige foto's en die sarong staat Kevin echt fantastisch. Leuk om te lezen wat jullie allemaal zien en meemaken. Geniet er lekker van :)