Een dagje relaxen.

3 april 2014 - Yogyakarta, Indonesië

Een vroege dag dus vandaag. Om 6.15 uur gaat de wekker, we moeten tenslotte om 7 uur op de golfbaan staan. Althans Kef dus, ik ga mee om wat foto's te schieten. Het is al warm als Kef start. Waarschijnlijk al zo'n 30 graden en behoorlijk klam. Maar dat mag de pret niet drukken. Het is een geweldig mooie baan. Kef vermaakt zich prima en gelukkig heeft hij een caddy bij zich dus zij sleept zijn kar en legt de ballen neer. Decadent, maar wel makkelijk! Na 9 holes houdt hij het voor gezien en kunnen we beginnen aan een heerlijk uitgebreid ontbijt. En daarna? Gewoon bij het zwembad liggen, boekje lezen en af en toe een duik nemen en dan in de namiddag erachter komen dat de zon toch wel erg scherp was en dat we allebei flink verbrand zijn. Ach, morgen vliegen we naar Maleisië en hebben we een druk programma dus dan krijgen we de kans niet om zo lekker in de zon te liggen. Tot morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pa en Ma:
    3 april 2014
    Ook nu weer prachtige foto alsmede een topgolfer!!! We kunnen ons voorstellen dat Kef volop genoten heeft, Nee, niet alleen vanwege de caddy. Jij hebt dus een fijne rustige dag gehad Jacq, Is ook wel eens goed. Ik heb alleen deze keer een foto gemist waarop jij volop bezig was in het zwembad. In ieder geval morgen ook weer een plezierige dag en dat je maar weer een goede gids mag hebben/chauffeur. We kijken nu alweer belangstellend uit naar het volgende reisverslag!! Blijf genieten. Hier alles prima. doei,doei groeten, xxx