Rondreis Canada juni 2017

8 juni 2017 - Calgary, Canada

Na een lange voorbereiding is het dan zover, onze avontuurlijke reis naar Canada. We vertrekken vanaf Schiphol naar Calgary, een trip van ongeveer 9 uur. We gaan om 12.25 de lucht in en landen om 13.25 op het vliegveld van Calgary. Dat betekent dat we dus nog een lange dag te gaan hebben!

In het vliegtuig zien we Floortje Dessing zitten en nadat we geland zijn komen we haar en haar cameraman weer tegen. Ze gaat geen opnames maken, maar gaat naar een televisiebeurs in Banff. Daar zullen we haar misschien wel weer tegen komen, want daar gaat wij ook naar toe. Nog even snel een fotootje en dan gaan we naar de shuttlebus die ons naar ons overnachtingshotel brengt. Hier droppen we snel onze spullen en pakken gelijk weer een taxi naar The Women's Centre waar ik een zakelijke afspraak heb met Krystal. Na een half uur staan we weer buiten en vertrekken Down Town om wat te eten en te drinken. Inmiddels is het Nederlandse tijd 2.30 uur, dus we zijn behoorlijk moe.

Calgary hebben we al snel gezien. In het Women's Centre hoorden we al dat er veel armoede is en dat is goed te zien ook. Er lopen veel zwervers en vage types rond, wat het straatbeeld niet heel gezellig maakt. Dus het wordt tijd om naar ons hotel te gaan en vroeg te gaan slapen. Morgen gaat onze reis pas echt beginnen, want dan gaan we onze camper halen. Superspannend!

Maar voor nu.....zzzz.zzzzz

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria Remmers:
    9 juni 2017
    Nu al leuk om te lezen, pas dag één haha
    Succes met de camper! Geniet ze!
    Groetjes Ria xxx
  2. Bianca:
    9 juni 2017
    Succes met de camper!! Veel plezier
  3. Pa en Ma:
    9 juni 2017
    Hallo luitjes. Gelukkig is alles goed gegaaqn en kan jullie mooie reis nu beginnen. We hebben de plane gevolgd op onze mobiele. Gisteren leuke lange middag gehad in Leiden. Mitch heeft het Certificaat ontvangen zoals jullie inmiddels weten. Met Fem alles prima. Door het zeer slechte weer leek zij op een doorweekte zeehond. Verder alles prima. Geniet ervan en tot het volgende bericht. Geniet iedere dag! Groetjes Opi en Omi.
  4. Mil en Cees:
    10 juni 2017
    Cees en Mil.
    Veel plezier en verwachten jullie aankomst in Vancouver ongeveer June 19
  5. Ria v.d. B.:
    13 juni 2017
    GM, ik kreeg 4 verhalen binnen i.v.m. het feit dat jullie geen bereik hadden. Dus jullie begrijpen dat ik deze 4 verhalen snel ben gaan lezen. Ik kan wel zeggen: Wat een avontuur. Wat een reis en het is pas het begin.
    Blijf vooral schrijven. Het is enorm leuk om een beetje om de hoek alles mee te beleven. Geniet van alles. Mama