Door naar Republic.

22 juni 2017 - Washington, District of Columbia, Verenigde Staten

Hoera, de zon schijnt nog steeds wanneer we wakker worden. Gisteren na het eten zijn we nog even de campground gaan verkennen. Er zaten een heleboel Groundhogs, een door grote marmotten met lange staarten. Erg schattig om te zien.

Deze dag hebben we een lange reis voor de boeg naar RV Winchester Park in Republic. Maar niet voordat we het cowboystadje Winthrop in zijn gegaan. Het is echt een superleuk stadje met echt allerlei leuke shops. Van cowboyhoeden tot schilderijen en souvenirs. Allemaal even leuk! We drinken nog wat koffie en Kevin neemt een Old Fashioned Short Bread en ik een Pumpkin Bread, wat erg lekker smaakt.

Nadat we het stadje hebben rondgelopen vertrekken we. Helaas is de weg die wij moeten nemen afgesloten en moeten we wel zo'n 80km omrijden. Tja, het is niet anders. Gelukkig is de rit weer enorm mooi, een beetje Huis op de Prairie, maar ook Once upon a Time in the West. Je ziet ze zo voor je staan de Indianen.

Onderweg stoppen we nog even bij een Subway (ja die hebben ze hier toch ook), halen wat boodschapjes en daarna rijden we het laatste stuk verder. Ondanks dat het land enorm uitgestrekt is en behoorlijk verlaten, zie je toch af en toe nog wat huizen staan.

Voordat we het weten zijn we al bij de campground. Het is dan inmiddels alweer half 4.  Wat vliegt de tijd toch! En guess what? We hebben Wifi, dus zal ik er zo gelijk wat foto's bij plaatsen.

We hebben ook water en electriciteit, dus nadat Kevin alles heeft aangesloten kunnen we in de zon gaan zitten. Het is een behoorlijk drukke campground met veel campers naast elkaar. Dus niet echt iets waar je dagen wilt gaan zitten. Maar voor 1 nachtje is het prima zo. Morgen maken we de allerlangste trip van onze reis, zo'n 3,5-4 uur, want dan gaan we weer naar Canada.

Jullie horen ons weer. Nu eerst wat foto's.... xxx

1. Ria Remmers:
    Hoi, hoi
    Klinkt allemaal weer geweldig! Jullie vermaken je wel! :))
    Foto's zijn ook erg leuk!
    Geniet ze nog van jullie laatste weekje! En voorzichtig hè! :)
    Groetjes Ria xxx
  2. Marnix:
    23 juni 2017
    Cool hoor, allemaal! Ook lekker zo'n dagje zonder berenstress haha. Wij kunnen in ieder geval niet wachten tot de kids oud genoeg zijn voor zo'n reis....En zeg maar tegen Kef dat Clarus ook helemaal up to date is met alles, gaat lekker soepel zo zonder dat ie de hele dag in de weg loopt ;)
  3. Pa en Ma:
    23 juni 2017
    Weer een leuk verhaal, we genieten er iedere dag van. Fem leest het ook graag. Fem ligt nu even te slapen. Hij ziet er heel warrig en krullerig uit. Gisteren tijdens de wandeling overvallen door een onweersbui en een afschuwelijk harde regenbui. Fem leek wel op een otter, zo nat! Wilde gaan schuilen tegen/achter een regenpijp. Hij vond het maar niks. Zo, jullie gaan je laatste week in. Nog heel veel plezier, doe voorzichtig en een dikke hug van ons en Fem.