Ottawa

9 september 2015 - Ottawa, Canada

En zo verlaten we Montréal nadat we drie kwartiertjes in de Gym hebben doorgebracht en hebben ontbeten.

Onze auto wordt voor het hotel gereden en al onze spullen gaan de auto weer in. We rijden de drukke stad uit en langzamerhand rijden we weer door de bossen.

Na 2,5 uur komen we aan in Ottawa, de hoofdstad van Canada, waar enorm veel te zien is. We nemen natuurlijk The Romantic Room met extra large bad! Daarna droppen we de bagage en gaan de stad verkennen.

We zien de wisseling van de wacht, en bekijken vanaf buiten het Parlement. We lopen verder, maar gaat voor mij niet zo makkelijk. In Nederland ben ik gestoken op mijn enkel door een insect en sinds we in Amerika zijn begint mijn enkel langzamerhand dikker te worden. Dus het lopen gaat niet zo goed. We nemen dan ook een rondtoer in een bus die ook door het water kan. Het moet niet gekker worden zou je zeggen!

We maken een leuke rondtoer door de stad en ja hoor, we gaan met de bus het water in. Echt superleuk! We varen de grote rivier in de stad op en zien de stad dus nu eens van een andere kant. Echt top!

Aangezien mijn enkel en inmiddels voet steeds dikker wordt en ik er steeds meer last van krijg besluiten we toch maar even een dokter te bezoeken. Een aardige dokter constateert toch echt een behoorlijk ontstoken enkel en geeft mij antibiotica voor 10 dagen. Morgen moet het toch echt beter zijn, zo niet, dan toch maar even naar het ziekenhuis zodat ze medicijnen via het infuus kunnen geven. Maar ik ga er vanuit dat het zover niet komt, dus neem gelijk mijn pillen in en keep my fingers crossed!

Dus nu op bed en rustig aan, dus lekker dit blog schrijven zodat jullie weer op de hoogte zijn van ons wel en wee. Morgen nog een dagje hier, dus dat is wel leuk. Er is hier zoveel te zien.......

1. Pa en Ma:
    10 september 2015
    Hallo genieters. Wat vervelend dat je enkel zo dik geworden is. Maar goed, laten we er vanuit gaan dat de medicijnen hun werk snel- en goed zullen doen. Jan wat moeten we verder schrijven, jullie hebben het zo geweldig met al het moois om je heen inclusief de schitterende natuur. Jammer dat het voorval met je enkel moest plaatsvinden in de Romantic Room. Heel veel beterschap in ieder geval. Hier alles prima. De was gaat vandaag weer naar de jongens dus die hebben uiteraard niets te klagen. Vanavond gaat leermeester Anth weer aan de slag in het Zuiderpark. Met Mitch ook alles prima. Veel succes met de afstanden vwb het rijden Kef. Moet voor jou geen probleem zijn. Lieve luitjes, nog heel veel plezier en we wachten weer met spanning op jullie volgende relaas. Knuffel, Pa en Ma.