Op naar Kuala Lumpur

4 april 2014 - Kuala Lumpur, Maleisië

Om 7 uur zijn we al klaar wakker. We pakken onze reistassen en na weer een heerlijk uitgebreid ontbijt vertrekken we met de taxi naar het vliegveld. We zijn het inmiddels gewend, maar wat is het daar toch een zooitje op dat vliegveld. We moeten ineens we 100.000 rp betalen voor airport tax in een of ander aftands opgezet loket en moeten lang wachten voordat we uiteindelijk weer in een andere wachtruimte moeten wachten.  Niet echt heel efficiënt dus! Uiteindelijk kunnen we dan boarden.

Na een vlucht van 2 uur en een kwartier komen we aan op de luchthaven van Kuala Lumpur. We worden opgewacht door iemand van World Express die ons naar onze shuttlebus brengt en binnen een uur zijn we bij ons hotel. Wat ons wel opvalt is dat dit land veel rijker is dan Indonesië. Er staan veel flats, er wordt enorm veel gebouwd, de wegen zijn prima en alles ziet er netjes verzorgd uit. Iets heel anders dan Indonesië!

We krijgen een hotelkamer met een geweldig uitzicht, echt gaaf! We zitten vlak naast China Town dus daar kunnen we lekker rondhangen. Aangezien het hard aan het regenen is bestellen we roomservice want we hebben niet geluncht en het is al kwart voor 6 hier. Dus nu een sateetje zodat we straks ergens kunnen avondeten. Ach je moet wat!