Gunstock Mountain

7 september 2015 - Gilford, New Hampshire, Verenigde Staten

Onze dag begon vandaag met een bezoekje aan The Gym, dus een goede start! Na het ontbijt vertrekken we dan naar Meredith, een klein plaatsje aan het meer met leuke winkeltjes en huisjes waar we een beetje rondwandelen en wat shoppen. Het is trouwens behoorlijk warm vandaag, zo'n 33 graden. Dus een hele lange wandeling zit er niet in.

Daarna rijden we door naar Gunstock Mountain. We leggen een mooie route af door de bossen met hele mooie huizen, je kent ze wel van de film, met die veranda's en die Amerikaanse vlaggen. Echt geweldig, wat wonen ze mooi hier zeg!

Onderweg brengen we een bezoek aan The American Police Motor Museum. Er staan daar oude politiemotoren uit 1933 tot en met vandaag. Leuk om al die motoren te zien. We zijn trouwens volgens de eigenaar de eerste Nederlanders die dit museum bezoeken. Grappig toch!

Na dit bezoek rijden we door en komen uiteindelijk bij Gunstock Mountain, een groot skigebied met allerlei activiteiten voor kinderen. Het ziet er erg leuk uit. We nemen de stoeltjeslift helemaal tot bovenop de berg, waar we wat foto's schieten. Daarna weer snel naar beneden, want het is hot, hot, hot!

Gelukkig kunnen we hier een beetje normaal lunchen, geen vette hap, maar voor Kevin een Ceasarsalade en voor mij wat hummus met groenten. En er draait een leuk muziekje dus we zitten heerlijk in de schaduw te genieten.

Na de lunch gaan we naar de Tanger Outlet, tja de naam zegt het al: een echte outlet. Daar moeten we toch even naar toe! We shoppen nog even lekker in de airco gekoelde shops en gaan dan naar het hotel om even uit te rusten van deze enerverende dag.

Straks maar weer eens op zoek naar eten. Goh we lijken wel Neanderthalers!

Jammer trouwens dat we niet meer in Boston zijn! President Obama bracht vandaag een bezoek aan Boston en daar had ik wel graag wat van willen zien. Nou ja, misschien spotten we hem nog in Washington ;-)

Morgen gaan we vroeg op pad, want dan vertrekken we naar onze volgende bestemming, namelijk Montreal in Canada. Ongeveer 4 uur rijden, dus nog een hele rit. Spannend!

1. Pa en Ma:
    8 september 2015
    Fijn dat jullie daar zo genieten. En wat een schitterende foto's. Gelukkig kunnen jullie een beetje matigen vwb het eten. Ma heeft het een en ander geschreven in een sms-je, dus dat lees je wel. We zijn nu alweer heel benieuwd naar de verhalen en belevenissen van vandaag en morgen. Verder nog een goede reis en doe voorzichtig. Weet je trouwens al, Kef, welke motor je neemt?? Prachtig.
    Lieverd, nog heel veel plezier en blijf genieten!! Knuffel pa en ma.