Familiebezoek in Vancouver

19 juni 2017 - Vancouver, Canada

Om iets voor 9 uur vertrekken we naar Vancouver, maar niet voordat we water hebben bijgetankt en ons “grijze” water hebben geloosd, want dit zit echt vol. Het grijze water is het afwas en douchewater, ons “zwarte” water is het wc-water/afval. Daarna rijden we naar Vancouver en om 10.30 uur zijn we dan op de plaats van bestemming.

Cees staat ons al hartelijk op te wachten en het is leuk om hem eindelijk te ontmoeten. Ook Milly wacht ons al op en we worden verwelkomd in hun appartement dat uitzicht heeft op de haven van Vancouver. Echt een geweldig mooi appartement met een nog mooier uitzicht! We drinken koffie en maken nog foto’s op het dakterras en daarna nemen Cees en Milly ons mee Vancouver in. We rijden door de oude stad, China Town, Stanley Park, de haven, een kanon dat elke dag afgaat om 9 uur in de avond, eeuwenoude bomen etc. Het is geweldig om dit allemaal te zien. Daarna gaan we heerlijk lunchen aan het strand met een lekker wijntje en als toetje een superlekkere cheese cake.

Behoorlijk vol rollen we weer de auto in laten Cees en Milly ons nog meer mooie dingen van Vancouver zien, te veel om op te noemen. We stoppen bij een Granville markt waar je allerlei lekkere dingen kunt krijgen, maar waar ook veel kunstenaars staan met hun werk. Heel gezellig en leuk allemaal. Daarna pakken de heren nog een lekker biertje en Milly en ik nemen nog een wijntje op een terrasje. Als verrassing gaan we met de watertaxi terug naar hun appartement, echt geweldig! Wanneer we met de watertaxi bij het appartement aankomen is het alweer tijd om Cees en Milly te verlaten. Het is inmiddels half 7 en we moeten nog zeker een uur rijden naar onze campground. We hebben echt een zalige dag gehad en wij vonden het erg leuk om Cees en Milly te ontmoeten, superleuke en lieve mensen. Vancouver is een prachtige stad waar veel te doen is, te veel om in 1 dag te doen. Dus we komen echt nog een keertje terug!

Op de terugweg eten we nog wat en daarna zetten we onze camper weer op nummer 35. Morgen vertrekken we naar de USA, ook weer leuk en spannend! Keep you posted! Xxx

1. Pa en Ma:
    22 juni 2017
    Weer een geweldige dag met aardige lieve mensen. Hoe kan een mens zoiets opslaan in het hoofd. Gelukkig zullen de foto's daar later bij helpen. Schitterend al die bezienswaardigheden!
    Nog heel fijne en mooie dagen!
  2. Ria v.d. B.:
    23 juni 2017
    Fantastisch. Jullie hebben genoten.
    Liefs.