Tokio here we come! Dinsdag 26 maart 2019/woensdag 27 maart 2019

27 maart 2019 - Tokio, Japan

Vandaag  is het zover, onze trip naar Japan. De kids brengen ons weg naar Schiphol in de ochtend en al snel hebben we onze eerste vlucht naar Helsinki. Deze reis duurt 2,5 uur en al snel zien we de naaldbomen onder ons voorbij schieten. Een prachtig gezicht met dit heldere weer. Even een uurtje op het vliegveld en we gaan de lucht alweer in richting onze eindbestemming Tokyo. We landen daar om 9.45 uur in de ochtend oftewel een nachtje overgeslagen. Met de trein en de metro rijden we naar ons hotel/hostel Tokyo Guest House Ouji Music Lounge, het enigste hotel dat we geboekt hebben voor deze reis. We ploffen neer en bestellen wat te eten. En wat bestel je wanneer je voor het eerst in Tokyo bent? Juist, pizza hahaha! Helaas hebben n ze in dit hotel geen sushi, dus dan die pizza maar. Na de late lunch gaan we even wat slapen, want voor ons is het midden in de nacht.

Na onze powernap trekken we er opuit. Onderweg heb ik een mooi park gezien en daar lopen we naar toe. Het is er prachtig en druk. Hele gezinnen zitten met picknick kleedjes onder de in bloei staande bomen. Het is leuk om te zien. We wandelen wat door het park en lopen daarna door naar een supermarkt om wat eten te halen. Nu wel Sushi! In het park genieten we van de heerlijke sushi en van het uitzicht. En daarna gaan we weer terug naar het hotel, want we hebben het gehad voor vandaag.

Ons hotel is echt heel simpel. Een bed en een bureautje en dan heb je het wel gehad. Witte kale muren, oftewel Jan de Bouvrie is hier hard voorbij gereden. De WC echter is een ander verhaal. Er zitten allerlei knoppen aan de zijkant. Wil je een verwarmde wc-bril? Of wil je een warme straal op je bud?  Alles kan! Er is alleen één knop die ik nog niet durf aan te raken. Er staat een vrouwenhoofd naast met veel haar. Zou je je haar kunnen wassen in deze WC? Ik ga het maar niet proberen. Of morgen toch maar s kijken?

1. Mario:
    Wat een fantastische ervaring
  2. RIA V. D. BARSELAAR:
    27 maart 2019
    Zo schatten. De kop is er af.
    En nu avonturen.
    Ik hoop dat het een fantastische reis voor jullie gaat worden. Ga er voor.
    Dikke kus
    Mama💋
  3. Trudy:
    27 maart 2019
    De kop is eraf.. En nee stop je hoofd maar niet in de wc pot.. Op naar avontuur Japan.. Geniet😘
  4. Erry:
    27 maart 2019
    Lieverds, Zoals is afgesproken hebben de boys alles v FEM afgeleverd.zo te horen zijn jullie aan het acclimatiseren.doen jullie ook s'morgens mee met thai-si in het park.erg gezond om mee te beginnen.Hoe is het met Kef z'n nek, kan hij met dat kleine kussentje slapen?Nu Lv geniet van jullie dag .liefs Omi
  5. Ria Remmers:
    27 maart 2019
    Klinkt al super! Ben benieuwd naar de foto’s😊 heel veel plezier samen in dit bijzondere land. Xxx
  6. Roy:
    27 maart 2019
    Arigatogozaimashita voor jullie eerste reisverslag, ga zo door dan genieten we hier in Holland ook mee🤗
  7. An:
    27 maart 2019
    ik Kijk uit naar al jullie verhalen , begin is iig alweer leuk om te lezen. Hele fijne en veilige trip 😘
  8. Pa en Ma:
    27 maart 2019
    Ik mag nu dan ook een reactie geven op jullie vakantie. Fijn om te horen dat alles is goed gegaan. Het zal zondermeer een hele belevenis worden waarbij je zeker moet wennen aan de geel andere cultuur. Maar goed dat zal geen probleem zijn. Hier gaat alles prima. FEM verdoet haar tijd door de ogen te sluiten. De 1e nacht heeft ze geweldigb geslapen en vanmorgen om 07.00 u wakker geworden waarna een fikse wandeling was ingepland. Lieverds nog heel veel plezier en let op elkaar. Vooral op "Nekkie" Ik hoop dat dit voor Kef niet te lang gaat duren!!! Beterschap em we blijven de belevenissen volgen! Veel liefs, Pa.
  9. Monica:
    27 maart 2019
    Heel veel plezier, en idd leuk om dit verslag te lezen , kijk ook uit naar je andere verslagen , en zou idd niet die knop gebruiken hihihi weet nooit wat er gebeurt 🤣, liefs moon
  10. Broer:
    28 maart 2019
    Leuk dat we het mee kunnen beleven zusje en zwager. Geniet van deze belevenis😘😘😘😘😘
  11. Willy Jongmans:
    29 maart 2019
    Het eerste verslag nu pas gelezen. Verwarmde wc bril , je zou voor je plezier nog een extra rondje doen, haha.