Op naar Yogjakarta.

29 maart 2014 - Jogjakarta, Indonesië

En daar zitten we dan weer, in Yogjakarta. Geen cultuurschok, maar gewoon lekker thuiskomen. Na een vlucht van 12 uur naar Kuala Lumpur, een busreisje van 20 minuten naar het andere vliegveld, een wachttijd van 5 uur en dan de vlucht met Air Asia naar Yogjakarta, kan onze vakantie beginnen!

Faisal stond ons al op te wachten op het vliegveld samen met Slamet. Erg leuk om ze weer te zien! Gelukkig hebben ze ons direct naar ons hotel gebracht, want we zijn behoorlijk gesloopt. Nu opfrissen, even languit en straks maar eens de straat op om te kijken waar we gaan eten, als het tenminste ophoudt met heel hard regenen! Temperatuur is ongeveer 30 graden, dus behoorlijk klam, maar het is zalig!

We besluiten om na een wandeling door het drukke Yogja toch maar in het hotel te eten. En we willen jullie niet jaloers maken, maar doen het toch! Het eten was zalig! We hebben wel gelijk kennis gemaakt met de groene peper, die heel leuk verstopt zat in de atjar ketimoen. Kevin wilde de peper eruit niezen en ik heb het echt gewoon uitgespuugd (sorry mam), maar we dachten even dat dit ons laatste maal was. Niet normaal zo heet! Uiteindelijk kwam de ober ons te hulp met een mix van citroen en honing en dat hielp gelukkig wel wat! Opletten dus deze vakantie!

1. Pa en Ma:
    29 maart 2014
    Fijn te horen dat alles goed gegaan is en dat jullie nu echt kunnen gaan genieten.
  2. Robbert Remmers:
    29 maart 2014
    Ik heb jullie gevolgd op de iPhone, mooi dat jullie nu geland zijn en weer thuis zijn
  3. Joke:
    29 maart 2014
    heerlijk!! ben jaloers op jullie! maar wij zitten ook in de zon!! doeg! geniet! dag Kev! :-)
  4. Peeetje:
    30 maart 2014
    Top dat alles goed is gegaan. Nou geniet er lekker van