Medan, Sumatra

5 maart 2013 - Medan, Indonesië

We zijn er dan eindelijk! Na een vlucht met Garuda van ongeveer 16 uur met een tussenstop in Abu Dabi aangekomen in Jakarta en daarna nog een vlucht van 2 uur naar Medan. Wel erg vermoeiend, vooral omdat het nu hier half 3 in de middag is en in Nederland half 9 in de ochtend. We hebben dus wat slaap gemist! Maar nu zijn we er dan toch echt. We hebben kennis gemaakt met onze gids Saleh en onze chauffeur Bomba (althans zo gaan we hem maar noemen, want zijn naam is niet uit te spreken!) Zij blijven onze dagen op Medan bij ons, dus dat is handig.

Nu even relaxen en dan straks naar buiten waar het overigens behoorlijk warm en vochtig is, zo'n 31 graden. Even een blokje lopen en op zoek naar een eettentje. Het is hier trouwens erg druk met auto's en scooters, en ze rijden links, dus dat wordt oppassen met oversteken!

Morgen worden we om half 10 gehaald voor een stadstour, maar eerst maar s even genieten van de rust!

Tot morgen allemaal! Xxx

1. Anneke:
    5 maart 2013
    Hey luitjes, mooi dat jullie goed aangekomen zijn.even een dag als zombie door brengen en dan morgen weer fris en fruitig gaan genieten. Dikke kus
  2. Pa en Ma:
    5 maart 2013
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We hebben de vlucht enigszins kunnen volgens via de app. Geniet zoveel mogelijk. Hier alles prima. We kijken nu al uit naar jullie volgende bericht en belevenissen!!!
  3. Ria v.d. B.:
    Lieve schatten,
    ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen.
    Rust lekker uit en dan morgen er weer tegen aan.
    Er is veel te zien en te doen.
    Wij wachten jullie volgende bericht af.
    Geniet maar lekker!
    XX
  4. RR:
    5 maart 2013
    Hi kanjers, goed om te horen dat jullie goed en veilig aangekomen zijn. Via Flighradar Pro heb ik jullie vliegtuig oa zien vliegen over Dubai. Zo leuk!
    Geniet ervan en we kijken uit naar het volgende reisverslag!