Lang Tengah, een tropisch eiland

12 april 2014 - Pulau Lang Tengah, Maleisië

Gisteren werden we gebeld dat de boot iets eerder ging en dat we in plaats van 10 uur om 8 uur al werden opgehaald vandaag. Gelukkig was de chauffeur op tijd, alleen waren we 1,5 uur te vroeg? Nou ja, we zijn het inmiddels gewend en kijken nergens meer van op. We wachten geduldig af totdat we vertrekken. Natuurlijk hopen we op een mooi tropisch eiland zoals je op tv ziet, maar we durven er niet op te hopen. De afgelopen dagen hebben we zoveel dingen meegemaakt dat we nu niet veel meer verwachten. Dan kan het alleen maar meevallen toch?

Niets blijkt minder waar, we worden afgezet op een tropisch eiland met een spierwit strand met koraal en schelpen op het strand en palmbomen. Het is echt geweldig! Zodra we zijn ingecheckt pakken we onze zwemspullen en snorkelset, lopen 20 stappen en ploffen neer op de strandbedjes.

De zee is heerlijk van temperatuur en de vissen zijn geweldig! Echt allerlei soorten vissen groot en klein, verschillende soorten koraal en zee-egels. Geweldig dus!

Als we eind van de dag klaar zijn gaan we in onze jacuzzi nog even weken en daarna ons blog maken. En straks? Gewoon weer eten en weer relaxen. Er staan hier 2 kleine hotels en verder is er niets, rust en nog eens rust, zalig! De komende dagen zal er dus niet veel te vertellen zijn, dus gaan jullie ons blog missen. De wifi is hier niet heel erg goed, dus ik ben bang dat ik er geen foto's op krijg, maar ga het proberen. In ieder geval zijn we volgende week om 6.45 uur weer in het land, dus we nemen het er van! Groetjes van ons en tot volgende week! Xx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Heleen:
    12 april 2014
    Geniet nog even van de laatste dagen op jullie tropisch eiland. Tot volgende week :)