Cherating

9 april 2014 - Cherating, Maleisië

Vandaag weer een reisdag. We worden, na een heerlijk ontbijt, gehaald door de boot. Na 2,5 uur varen door de jungle zijn we weer in de bewoonde wereld. We worden opgehaald door de gids BOB, (en zoals de letters zijn, zo ziet hij er ook uit!) en de chauffeur mr. Ross.

We hebben een reis van ongeveer 4 uur voor de boeg voordat we bij de oostkust van Maleisië zijn. Het bezoek aan de weverij verzetten we naar morgen, we zijn gaar en willen naar het hotel. Ze zetten ons af bij het Holliday Villa & Beach Resort. Het is een leuk hotel aan het strand en een kamer aan het zwembad, en dat klinkt heel mooi, maar het is het net niet. Oude kamers met oud sanitair, maar ach, we hebben een schoon bed en we hebben we warm water, dus voor 1 nacht is het te doen. We gaan even zwemmen in het warme water van het zwembad, waar je ook niet van afkoelt, liggen even onder de parasol en gaan dan naar de hotelkamer om te douchen. Straks maar s eten......
We hebben overigens enorm veel spierpijn in onze kuiten van onze excursie gisteren, hopen dat dat morgen wat minder is. En o ja, ze hebben wifi bij de de Beachbar, dus kijken of we ons blog met de afgelopen dagen kunnen vullen!